من و بارون


www.Enjoy.LoxBlog.com/vorod

سراغی از ما نگیری، نپرسی که چه حالی ام

 

 

عیبی نداره میدونم باعث این جدایی ام..

 

 

رفتم شاید که رفتنم فکرتو کمتر بکنه...

 

 

نبودنم کنار تو حالتو بهتر بکنه...

 

 

لج کردم با خودم اخه حست به من عالی نبود...

 

 

 

احساس من فرق داشت با تو، دوست داشتن خالی نبود...

 

 

«بازم دلم گرفته توی این نم نم بارون...

 

 

چشام خیره به نوره چراغه تو خیابون....

 

 

 

خاطرات گذشته منو میکشه اسون...

 

 

چه حالی داریم امشب به یاده تو من و بارون...» 2

 

 

باختن تو این بازی واسم از قبل مسلم شده بود...

 

 

 

سخت شده بود تحملت عشقت به من کم شده بود...

 

 

رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شب و روز...

 

 

من هنوزم عاشقتم، به دل میگم بساز بسوز..

.

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1398برچسب:,ساعت 20:6 توسط Samira| |


Power By: LoxBlog.Com